Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Οι κύριες περίοδοι και η πορεία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών:

  1. Πρώτη γενιά (1972–1976)
  2. Δεύτερη γενιά (1977–1982)
  3. Η διάλυση της βιομηχανίας το 1983
  4. Τρίτη γενιά (1984–1992)
  5. Τέταρτη γενιά (1993–1996)
  6. Πέμπτη γενιά (1997–2002)
  7. Έκτη γενιά (2003–2006)
  8. Έβδομη γενιά (2004–2009)
Όπως είναι φυσικό δεν ξύπνησε μια μέρα ο κόσμος και τα βρήκε όλα μπροστά του. Για να απολαμβάνουμε σήμερα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια με τόσους πολλούς τρόπους υπήρξε μία “σειρά”.

Η πορεία τους είχε ως εξής:
  1. Μεγάλους υπολογιστές Ξεκινήσανε σε μεγάλους υπολογιστές πανεπιστημίων.
  2. Μίνι υπολογιστές (mini-computers) Αρχικά και αυτοί από πανεπιστήμια.
  3. Καμπινες (Arcade cabinets) Που ήταν και η πρώτη ουσιαστική επαφή του κόσμου με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.
  4. Κονσόλες Με σχεδόν ταυτόχρονη κυκλοφορία με τα arcade cabinets απλά με διαφορά 6 μηνών.
  5. Φορητές κονσόλες Μία χαρακτηριστική εταιρεία είναι η NINTENDO.
  6. Οικιακοί υπολογιστές ξεκινώντας με παιχνίδια που έφτιαχναν οι ίδιοι ο χρήστες.
  7. Online gaming

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου